fbpx

Klachtenafhandeling

De inhoud van deze pagina komt overeen met Artikel 16 van de Algemene Voorwaarden

Mocht de Klant een klacht hebben over de dienstverlening van Pianoflix, dan kan deze klacht schriftelijk ingediend worden via support@pianoflix.nl, zodat de klacht bekeken kan worden en geprobeerd kan worden deze naar tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van de klacht ontvangt de Klant een bevestiging. Pianflix zal de klacht vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden en een passende oplossing voorstellen. Mocht Pianoflix hiervoor onverhoopt meer tijd nodig hebben, zal zij de Klant op de hoogte stellen.

Mocht de Klant het proces of de voorgestelde oplossing niet op prijs stellen, dan kunt Klant zich tevens richten tot de afdeling bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur waar Pianoflix bij is aangesloten. Dit kan via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.